1. Как да заявя поръчка?

  • Можете да заявите поръчка по телефона. Пригответе кода на продукта и позвънете на инфолинията: +359 24929260 (ПОН-ПТ: 10:00 - 14:00).

  • С цел самостоятелно заявяване на поръчката изберете продукт и размер и кликнете „добави в кошницата”. След това изберете начин на доставка. „Преминете към заявка на поръчка” и изберете начин на плащане. Попълнете данните за фактурата и адреса на доставка. Ако заявката на поръчката е успешна, ще получите имейл с потвърждение

2. Статус на поръчката

  • Стремим се да реализираме поръчките в рамките на 1-3 работни дни, съдържащи един продукт. Реализацията на поръчки, съдържащи повече от един продукт, може да бъде удължена. Ако Вашата поръчка бъде заявена преди 8.00 часа, нейната реализация ще започне още същия ден. Ако Вашата поръчка бъде заявена след 8.00 часа, нейната реализация ще започне на следващия работен ден. Статусите на поръчките се актуализират текущо и съответстват на фактическия процес на реализация. Ако Вашата поръчка е предадена на доставчика, можете да следите Вашата пратка. Срокът за доставка на поръчката е до 2 работни дни.

  • Срокът за доставка е 3-4 работни дни. Каним Ви да следите поръчките в уебсайта на доставчика.

3. Доставка

  • Предлагаме доставка по куриер Еконт.

  • Срокът за доставка е 2 работни дни. Благодарение на номера за следене на поръчката можете текущо да проверявате нейния маршрут.

  • Проследяването на пратката е възможно благодарение на индивидуалния номер за доставка, който получавате в имейла, потвърждаващ изпращането на поръчката. Въведете номера за проследяване в уебсайта на доставчика и проверете къде в момента е Вашата пратка.

4. Плащане

  • Достъпните начини за плащане са: наложен платеж и предплащане.

  • Ако сте избрали начини на плащане „платежни карти“ или „банков превод“ при извършване на поръчката, но плащането не е извършено, след 30 минути и след 24 часа ще получите имейл с линк за завършване на плащането. Кликването върху линка ще Ви позволи да платите за поръчката. Ако имате акаунт на distance.bg, можете да платите за поръчката чрез панела на клиента. Логнете се в акаунта си, след което изберете подстраница "поръчки". При избраната поръчка кликнете върху „детайли на поръчката“ и отидете на „възобновяване на плащането“. Очакваме плащане в рамките на 3 дни след заявка на поръчката. След това време поръчката ще бъде автоматично анулирана.

5. Анулиране на поръчката

  • Поръчката може да бъде анулирана до момента, докато има статус предадена за комплектоване. След изпращане на пратката няма възможност за анулиране на поръчката.

  • За да анулирате поръчката, трябва да се свържете с отдела за обслужване на клиента на телефон: +359 24929260 (ПОН-ПТ: 10:00 - 14:00) или по имейл: [email protected]

6. Връщане на продукт

  • За да направите връщане, трябва да попълните формуляра онлайн: попълнете формуляра. Закупените стоки подлежат на връщане в рамките на 30 дни. Само неизползваните стоки подлежат на пълно възстановяване. Към обратната пратка трябва да приложите номера на връщането (примерен номер на връщането #800000999). Повече информация: тук

  • Пратката трябва да изпратите на адрес:

    CzechLogistic – Distance

    Ul. Rayko Zhinzifov 27 (Econt DEPO)

    3700 Vidin

    Не бива да забравяте да приложите формуляра за отказване от договора.

  • Формулярът за връщане се намира в подстраница връщане, подмяна и рекламации или директно на линка: попълнете формуляра

  • Връщането можете да направите като изпратите обувките за своя сметка, можете да използвате произволна куриерска фирма.

    Не приемаме пратки, изпратени с наложен платеж.

  • С помощта на номера за проследяване имате възможност да проверите, къде в момента се намира Вашата пратка. В момента на възстановяването на парите ще получите имейл от нас.

  • За приемането на връщането ще Ви информираме с имейл.

  • Възстановяването на парите ще получите в рамките на 7 работни дни от момента на приемане на връщането.

  • Възстановяването на парите за върнат продукт ще бъде реализирано по начина, по който е било извършено плащането за поръчката.

    В случай на избран начина на плащане с наложен платеж (плащане при получаване), моля, посочете номера на банковата сметка, на който да бъдат възстановени парите за върнатата стока.

  • За съжаление не предлагаме възможност за подмяна. Имате възможност да върнете стоката и да заявите нова поръчка на избрания продукт. Подчертаваме, че новата поръчка трябва да предплатите или да изберете опцията „наложен платеж”. Ако връщането на продукта бъде прието, ще получите възстановяване на парите.

7. Рекламации

  • Закупените стоки са обект на 24-месечната отговорност на продавача. На рекламация не подлежат щети, възникнали по вина на потребителя в резултат на несъответстваща на инструкцията поддръжка и дефекти, възникнали поради неправилно съхранение, използване на продукта, несъответстващи на предназначението му, механични повреди или случайни събития. Преди да изпратите продукта за оценка от независим експерт, попълнете формуляра: изтеглете формуляра. След това изпратете продукта на адреса, посочен във формуляра. В рамките на 14 дни от получаване на пратката клиентът ще бъде информиран за оценката на експерта. Повече информация: тук.

  • Пратката трябва да изпратите на адрес:

    CzechLogistic – Distance

    Ul. Rayko Zhinzifov 27 (Econt DEPO)

    3700 Vidin

  • Формулярът за рекламация се намира в подстраница връщане, подмяна и рекламации. Можете да го намерите и директно на линка: изтеглете формуляра

  • Благодарение на номера за проследяване можете да проверите местоположението на Вашата пратка.

  • Информация относно статуса на рекламацията можете да получите на телефон +359 24929260 (ПОН - ПТ: 10:00 - 14:00) или като се свържете с нас на е-mail адрес: [email protected]

  • Независимият експерт ще издаде становище в рамките на 14 дни от момента на получаване на рекламацията.

  • Ако независимият експерт реши да се възстановят парите Ви, ще получите плащането в рамките на 7 работни дни след като получите информация за статуса на рекламацията (приета рекламация - възстановяване на парите). Ако не сте предоставили номера на банковата си сметка във формуляра, моля, изпратете ни номера на сметката по имейл: [email protected]

8. Бюлетин

  • Благодарение на бюлетина, Вие винаги ще бъдете в крак с текущата оферта и предлаганите промоции.

  • На главната страница на магазина ще видите „абонирайте се за бюлетина“. Въведете Вашия имейл адрес и се абонирайте. След това ще получите имейл, потвърждаващ абонамента Ви.

To Top